.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
بيانيه مهم محسن رضايي در آستانه انتخابات
ملت شريف، غيور و فهيم ايران، اينك در آستانه انتخاباتي بزرگ هستيم؛ انتخابي كه به حول و قوه الهي، در گسترده‌ترين حضور مردم رقم خواهد خورد و ديگر بار، عظمت نظام مقدس اسلامي (اين ميراث گرانبهاي امام و شهيدان) را به رخ دنيا خواهد كشيد ...

دكتر محسن رضایی در آستانه انتخابات، بیانیه مهمی صادر كرد.

به گزارش پایگاه اینترنتی دكتر محسن رضایی، متن این بیانیه بدین شرح است:

ملت شریف، غیور و فهیم ایران
اینك در آستانه انتخاباتی بزرگ هستیم؛ انتخابی كه به حول و قوه الهی، در گسترده‌ترین حضور مردم رقم خواهد خورد و دیگر بار، عظمت نظام مقدس اسلامی (این میراث گرانبهای امام و شهیدان) را به رخ دنیا خواهد كشید.

1ـ‌ همان گونه كه پیشتر اعلام كرده بودم، بنا داشتم پیش از روز رأی‌گیری، چند تن از همكاران خود را در دولت ائتلافی معرفی كنم، لیكن موج گسترده حمایت علما، برجستگان، اندیشمندان، هنرمندان و اقشار گوناگون مردم در چند روز اخیر، من را بر آن داشت تا با تأملی بیشتر و مشورت با این مجموعه‌های گرانقدر و همچنین نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی، نسبت به این مهم اقدام كنیم.

البته باید یادآور شوم كه اینجانب از همه كسانی كه پیشتر نام آنها را برده‌ام، در اداره كشور استفاده خواهم نمود، ولی به طور كلی معیارهای انتخاب همكاران من عبارت است از: كارآمدی، تعهد، تخصص، مردمی بودن، ساده‌زیستی، صداقت و پایبندی به اصول و ارزش‌ها و نیز تصریح كنم كه از نخبگان و اقوام به نحو شایسته‌ای بهره خواهم جست.

2ـ‌ شرایط خاص كشور ایجاب می‌كند كه با تمسك به آیه شریفه «و اعتصموا بحبل الله جمیعاً و لا تفرقوا»، بار دیگر همچون سال‌های آغازین پیروزی انقلاب اسلامی و دوران پر افتخار دفاع مقدس، دست در دست هم دهیم و با همدلی و وحدت به سوی تعالی و پیشرفت كشور گام برداریم.

اینجانب دست همه دلسوزان نظام را به گرمی می‌فشارم و عاجزانه استدعا دارم كه برای تحقق این امر خطیر، صمیمانه كمر همت ببندند. مطمئناً روح امام و شهیدان از این اقدام خداپسندانه شادمان خواهد شد.

فرزند كوچك و خادم ملت ایران

محسن رضایی


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

جعفر قربان پور 21 خرداد 1388
جناب آقای دکتر محسن رضایی با احترام از روش بسیار پسندیده و مبتنی بر طرح و برنامه های کارشناسی اقتصادی که مرتبط با رشته تحصیلی جنابعالی بعنوان دکترای اقتصاد در برنامه های مناظره تلویزیونی انتخابات ارائه گردید ، صمیمانه تشکر می نمایم . برنده انتخابات : احترام ، فرهنگ ، متانت ، صبر ، برنامه ، تعهد ، تخصص ، تجربه ، صداقت و محبت نسبت به دیگر کاندیداها و مردم و برای مردم می باشد . برنده واقعی مردم هستند . با آرزوی توفیق

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 1.172 seconds.